lifelikeolsson

Ullared

Kategori: Allmänt

Nu börjar de närma sig.. Wiihoo! Imorrn efter jobbet så far vi neråt i landet. Alla åker vi egna bilar, bäst så när man ska handla en massa ;) Ikväll ska jag packa allting, eftersom jag jobbar imorrn så hinner ja inte då.
Jag o Flipp har en liten stuga som vi ska mysa i, utan toa o dusch tyvärr. Men vi kanske kan få låna Anna o Nickes dusch lite snabbt. För jag är lite emot såna där gemensamma duschar, usch o blä.. tycker de är äckligt. Man känner sig lixom inte ren efteråt. Hoppas de iaf är fräscht o rent, o helst toaletter med hel dörr osv o inte såna där vidriga bås.. :/ Höra när dom andra skiter har ja ingen lust med alls. Haha! Men vi får väl se hur de ser ut, o göra de bästa av situationen sen. Jag är ju så bekväm av mig, vill ha de exakt som hemma jag ;)
Får se vad man hittar för skoj o köpa. Har iaf sagt åt mig själv att tänka en extra gång innan ja köper nått för så mycket plats har vi faktiskt inte de är rätt fullt redan hemma. Filip blir väl tokig på mig när jag tar hem en massa skit ;) haha!
Och de är ju så jävla typiskt att han ska skada foten till vi ska åka. Hans kollega råka sänka ner en grävskopa på tårna, ajajaj!! Stackars plutt.. Lindad stortå o skrapsår. TUR han inte släppte ner den helt för då hade ju foten varit krossad, herregud!!
 
Fick lite försmak igår. Mamma o Mormor kom på besök, så vi åkte ut till Erikslund o shooooppa hela dagen. Mycket trevligt! Jag hittade: En duk till köksbordet, ett par jeans, 3 tröjor, 4 nagellack, ett armband, en väska, 2 blockljus, 2 ramar.. :) Kanske borde väntat till Ullared, man kunde inte hålla mig. Haha, Shoppingfreak!
 
Nej nu längtar ja lite tills imorrn, så man får komma iväg nångång.
Skönt ska de bli med ledighet, trevligheter o mys :) Få komma iväg lite ifrån stan är aldrig fel.
 
 
 
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: