lifelikeolsson

Julian's Dop

Kategori:

Den 31 Januari ringde klockorna i S:t Matteus kyrka i Stockholm för då var det dags att ge Julian sitt namn. Några dagar innan hade jag o Filip fått förfrågan om att bli Julians gudföräldrar. Självklart svarade jag JA!!! vilken ära <3 Vi är ju familj men inte släkt på det viset så de kändes lite "konstigt" när man knappt kände nån i kyrkan, bara Filip familj o några fler. Men de va stort för mig. Trodde aldrig jag skulle få blir gudmor.. Men där hade jag fel! 
Julian är de goaste o finaste som finns.. Världens sötaste unge, och han är jag gudmor till... Helt sjukt :D Vilken kärlek man kan känna till en sån liten kille. Hur ska man då känna när man får egna barn?! 





Massa bilder blev de! :D
Vilken underbar dag, vilket vackert dop. Helt perfekt!! <3


Puss / J 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: