lifelikeolsson

Ledig härlig tisdag!

Kategori: Allmänt

Mamma och jag bestämde att vi skulle åka till Ikea på min lediga dag. Åkte dit vid 13, o kom inte ut ifrån Erikslund förns 20 ;P En heldag med andra ord. När vi gick på Ikea smsa pappa o fråga vart vi va.. han var oxå på Ikea o smög omkring :) Så han hängde på oss hela kvällen, super mysigt! Vi gick sen o käkade sushi o pappa tog nå kycklingspett. Kul att mamma gillar sushi nu förtiden, slipper man äta de ensam jämt :) På ikea köpte jag två vita blommor till köket, galgar, doftljus, 6 st glas, o en hängare med fickor till badrummet. Köpte även handukar o badrumsmatta i mörkgrått till pappa. Tänkte att han skulle få lite fräscht i badrummet :)
Jag ska även förnya badrummet lite hadr ja tänkt. Har redan tröttnat.. nytt år, ny färg tänkte jag.. o färgen ja tänkt är Turkos :D De blir nog super fräscht. Nytt nytt nytt!!!





Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: