lifelikeolsson

Moving!

Kategori: Allmänt

Det börjar närma sig en liten flytt för mitt lilla hjärta :) Roligt, skönt men lite oroligt känns de för honom, och även för mig. Jag har längtat till det här, men nu känner man lite oro för honom om han kommer trivas o må bra här. Det är absolut inte långt till Sthlm, men han kommer ju få pendla varje dag. Får se hur länge han orkar! Men har vi förlovat oss o vill stadga oss o bilda familj så måste man flytta ihop också, det är ju en av dom första sakerna man gör egentligen.Va tänkt att de skulle bli senare sen efter nyår nångång men efter omständigheterna så blir de snart istället. För mig känns de jätte bra, jag saknar ju honom hela veckorna. Förstår att de blir en omställning för honom, ny stad o allt.. har ju varit med om de själv o vet hur de känns.
Men jag kommer alltid finnas där för honom i vått o torrt, så han behöver inte känna sig orolig!! + att han trivs rätt bra hos mig ;) hihi..
 
 
 
 
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: