lifelikeolsson

1 Oktober..

Kategori: Allmänt

Det är redan Oktober månad, herregud vad tiden går fort. Snart är de November och min födelsedag, 25 hela år blir jag då :) Halvvägs till 50 som man brukar få höra haha..
Idag den 1:a okt har vi varit tillsammans i 7 mån, och förlovade i 1 mån :) Mys <3<3
Längtar redan tills jag kommer hem till honom ikväll.
Blir mycket party, kalas o främmande framöver. Nästan varje helg är bokad. Filip är ju också ett vinterbarn (född på vintern) precis som jag och typ alla nära jag känner haha.. 
Nu i helgen ska Filip ut på enduro, och jag ska till Hantis (verkar de som), Medina ska spela där så Emmis ville dit. Och jag är ju ledig o ensam hemma so why not?! ;) Hoppas de finns biljetter kvar bara. Helgen efter de är de kryssning. *wiiie* Sen är de tomt i kalendern, men vi har en massa förfrågningar om middag, besök o inflyttningsfest etc. Så vi måste fixa lite sånt snart, för sen ska jag fixa till lite kalas o så vill man ju ha lite ledigt också så man hinner njuta o pyssla med hemmet. För sen ska man börja med julpyntet.. *lääängtar* Haha, underbara jul <3
Jag njuter av att vara sambo. Känns underbart att alltid få komma hem till en stor öppen varm famn, eller vänta hemma på att han tittar in där med ett leende. Prata om hur dagen varit o njuta av lite mat tillsammans <3 (sen är de väl inte alla dagar de kommer blir så, haha)
 
 
 
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: