lifelikeolsson

Biomys och Farsdag!

Kategori: Allmänt

I lördags så va jag ut med tjejerna på stan. Vi hade tänkt o bowla men de va fullt till kl 22, så vi gick runt o fundera lite vad vi kunde hitta på. Gick o kollade vilka biofilmer som går, och såg då att Insidious 2 gick kl 23. Så vi slog till o bokade 3 platser =) Det är en skräckfilm, och allihopa hade redan sett 1an så de va ju perfekt! Sen gick vi till Jensens för en 3 rätters middag. Satt där i flera timmar o hade de bara underbart mysigt. Massa skratt o prat blev de! Vi delade på en plock korg med olika friterade saker o dippsåser, sen tog jag Fläskfilé med strips o deras underbara favoritsås, och efterrätt blev mjukglass som man fick dekorera helt själv =) Mums fillibaba!!
Filmen va kanonbra.. en riktig skräckis! Hände saker hela tiden, så man blev ju inte direkt uttråkad o att tiden gick jätte fort är alltid ett bra betyg ;)
 
 
Madde blev en "burkis!" mitt i maten.. haha!!
 
 
 
På söndan så var de Fars dag. Jag o flipp bjöd över pappsen på middag, och pappa hade med sig en tårta. Hade köpt en liten farsdagspresent, de blev två fina ljuslyktor från Indiska. Eftersom jag tycker att hans lyktor han har på bordet ser tråkiga ut, och sen har han haft dom i 100 år känns de som :P hihi..
Pappa hjälpte oss med den fina lampan jag fick av honom i förtidig födelsedagspresent. Han fixade med sladdarna, sen hjälptes vi åt med att skruva hål i taket, jag stod med dammsugarn i högsta hugg o dammsög upp allt skit :P Sen satt ja på alla fina "diamanter" på den.. åhhh den är så vacker!! Jag bara ÄLSKAR vårt vardagsrum.. bästa platsen på jorden. Underbart mysigt o hemtrevligt.. <3
 
 
Middagsdax!
Farsdagstårta!
 
 Vårt fina matsalsbord o nya lampan <3 Love it!
 
 Beauty!!
 
 
 
 
Puss / J
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: