lifelikeolsson

Kalas å mys i Sthlm!

Kategori: Allmänt

En par super trevliga dagar har jag haft i Stockholm tillsammans med älskling o hans vänner :) Tycker det är så roligt o träffa nytt folk. Trodde stockholmare skulle vara svåra, men tvärtom :) Alla är så snälla o trevliga!
Vi var på 2 års kalas i lördags. Sebbe fick en radiostyrd monsterbil av oss :P (typiskt Fille, haha) och lilla nyfödda Leah fick två söta klänningar, en body med text o söta små sockor. Där bestämde jag de mesta ;)
Dom bor förtillfället hemma hos föräldrarna pga husbygge. Dom bjöd på såå mycket gott. Grillat till middag o massa tårta o kladdkaka till efterrätt. Mitt glas var aldrig tomt kan jag säga.. :P De bjöd på de mesta, vin, öl, bål, konjak, vodka, snaps etc.. ujuj, ja höll mig till drinkar o vin :) Hade såå trevligt med alla, en fin fylla fick man också.. de inte ofta, så de får ja tacka min kropp för haha :P
Sen var jag kvar i Sthlm till tisdag, fast Flippen jobba. Vi åkte ut på kvällarna o kikade runt, Stockholm är ju stort så de finns mycket o kika på. Vi va bla ut till Vaxholm, Värmdö, Kaknästornet etc.. Aldrig varit där :)
Så mysigt o åka runt med min plutt, han kan verkligen hela jäkla Stockholm utantill :P
 
Torsdagkväll eller fredag kommer han hit igen. Då ska vi ladda för Power Meet :) *yeey*
Kommer lite folk förbi o grillar nån dag. Sen vet jag inte vad vi hittar på, men de är ju bara o haka på, dom ska ju glida runt i bilen så.
 
Är han inte het eller?! ;) Thats my man!
 
No comments!:P
 
Haha, 2 års kalas eller hur va de?! :P
 
Vaxholm!
 
Mitt hjärta slår för dig! <3
 
 
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: