lifelikeolsson

Gott Nytt År!

Kategori: Allmänt

2013 har varit ett blandat år av känslor o händelser. De startade med världens bästa händelse, att jag träffa Filip o han blev min. Efter de dök all lycka ner i botten, kändes som man fick ett pistolskott i huvdet. Hela mitt liv rasa samman o jag visste varken ut eller in. Efter nån månad börja man resa sig sakta uppåt igen o efter en lång resa känner jag äntligen att jag står stadigt igen.. mitt i allt kaos hände en massa underbara saker samtidigt tex fick jag träffa massa underbara nya människor, se nya ställen o ha extremt jävla roligt o sen förlova sig filip o jag i september. Efter det har allt bara varit positivt. Älskar mitt liv med alla mina gamla o nya nära o kära runt om. Ni är de bästa o finaste jag har, vad vore livet utan er!! <3 Nu hoppas jag att 2014 blir ett ÄNNU bättre år.. de bästa någonsin!!

Gott Nytt År alla kära!!





Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: