lifelikeolsson

Kärlek å Festligheter!

Kategori: Allmänt

Idag, den 1 Augusti har jag och Flipp varit ett par i 5 månader :) Snart ett ½ år. Vi har ju i för sig känt varann o träffats ända sen i slutet av Oktober, och vi minns inte riktigt när de blev vi på riktigt så vi har sagt typ 1 Mars :)
Så idag ska vi laga nån god mat tillsammans, kanske ta oss ett glas o bara mysa. Okeej, lite fix hemma blir de också men sen så.. :)
Aldrig varit så lycklig i hela mitt liv som jag är nu sen jag träffade dig älskling <3<3 Mitt hjärta slår för dig!!
 
Nu i helgen så ska jag ha en liten försenad inflyttningsfest. Så jag har bjudit hit tjejorna :) Kommer bli skit trevligt! Jag ska bjuda på lite käk. Fläskytterfilé, potatisgratäng o grekisk sallad.. Mums! Lite rött vin tänkte jag ta till maten, sen blire rosé tror jag :) Hoppas på fint väder så vi kan sitta på uteplatsen och umgås. Ev utgång också.. men helst vill jag bara sitta hemma. Så nu ser jag jätte mycket fram emot lördan. Ska bära ner massa grejer i källaren o städa på fredag så de blir fräscht o snyggt.
 
Me and the girlz.. HAHA! (bara Anna som fattas)
 
 
Helgen efter denna, den 10-11 Aug så blir de Kryyyssning! (igen) *tjiho* hehe.. Denna gången åker jag med Flipp och stockholmsgänget. Vi är 4 par som ska åka än så länge, sen kanske nån mer hänger på det vet jag inte.
Blir Viking denna gång, har ju bara åkt Birka dom senaste gångerna så de känns bra med lite variation.
Älsk och jag har en egen 2 pers hytt, såå sköönt. Då får man utrymme med sina saker och man kan mysa o dra sig på morgonen precis som man vill :) Sen har vi bokat buffén, men jag ska fan inte äta för mycket för då är hela kryssningen förstörd. Så på torsdag kväll åker jag mot Sthlm för massa mys med älsk o ladda upp för kryssningen, är nämligen ledig på fredan.. Lovely <3
 
 
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: