lifelikeolsson

Fantastiskt härlig helg! <3

Kategori: Allmänt

Jag har haft en helt underbar helg tillsammans med flickorna. Fick presenter när dom kom, en flaska röttvin, en blombukett, ett doftljus och ett fint kort :) Tack underbara ni för allt fint <3
Sen bjöd jag på middag som var jätte uppskattad, men de blev mat över kan jag säga. Jag har typ mat till hela veckan ;) Vi satt på uteplatsen hela kvällen o prata en massa skit, skrattade o lyssna musik. En helt underbar kväll! Sen börja det åska o spöregna, men vi tryckte ihop oss under parasollet o bara mös :)
På söndan så åt vi lite frukost sen begav vi oss ut till Björnön för lite solning. Såå härligt var de på bryggan, det blåste en del och det är perfekt för mig för jag hatar när de blir för varmt o svettigt. Sen åkte Issa hem, men jag, Madde o Emma drog vidare. Krubbade lite på Burger King sen åkte vi ut till Hälla Golf o spelade lite :) Hur kul som helst!
Nu är man tillbaka på jobbet igen, 4 arbetsdagar sen tar jag tåget mot Stockholm till älsklingen för i helgen vankas det kryssning :) Lääääääängtar! <3 <3 <3
 
 
 
 
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: