lifelikeolsson

Önskningar..

Kategori: Allmänt

  • Att jag fick fast jobb där jag jobbar nu hade varit helt underbart!
  • Att jag hade råd att börja ta körkort o köpa en bil.
  • Att ja hittade o fick en större mega fin hyreslägenhet på min sida av stan, med balkong o garderober.
  • Att ja slapp min pollenallergi.
  • Att ja fick orken o viljan tillbaka till att börja träna o röra på mig.
  • Att ja blir frisk nångång, o få känna mig pigg o fräsch igen.
  • Att de fanns hemkörning av Sushi, var allt för länge sen nu!!
  • Att ja snart får ha myskväll med honom igen!
  • Att jag får uppleva lyckan o känslan över att ha något tillsammans med någon igen!
  • Att ja få känna mig nöjd o tillfreds med mina beslut o tillvaron.

Det finns en massa man önskar sig.. En del saker kan man påverka o en del inte!




 Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: