lifelikeolsson

Ny vecka..

Kategori: Allmänt

mms_img-17239490 (MMS)

Helgen tillbringa jag tillsammans med Mamma :) Vi myste riktigt ordentligt i fredags, mamma bjöd på lax o pressad potatis och sen blev de film, Case 39 och pepparkakskladdkaka.. Lördagen slappa vi bara, och åkte på en snabb visit till Åsby sen hem för lite middag, blev hämtmat på Chili Nam Nam (thai) och lite vin. Lite drinkar blev de också och ett besök på Bishop .. trevligt :) Nuuu är de inte långt kvar.. på Onsdag smäller det! Kl. 11.45 (tror jag) sitter jag på planet som tar oss till London och vidare till USA.. har inte fattat än! Kan lixom inte se mig själv stå i Las Vegas.. :P Ikväll ska jag tvätta så mycket jag bara hinner, och börja packa min stora röda väska.. och börja planera vad som ska ligga i stora väskan och vad som man ska ha i lilla väskan! In en sväng på apoteket ska jag med o handla lite prylar som är viktigt att ha med sig :) Resfebern börjar stiga.. *pjuu* Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: