lifelikeolsson

Då var Julen över..

Kategori: Allmänt

.. för den här året. Har haft en riktigt mysig jul hemma hos Mormor o i Knivsta :) Mycket julklappar och god mat. Man blev ju så mätt så man nästan storkna, men ändå så tyckte men att man knappt åt nå.. men de måste vara så att man äter med ögat också. Så är ögat mätt så blir magen mätt :P Var tvungen o lägga mig på mormors säng en stund för o smälta allt, kunde inte ens sitta upp.. Blev faktiskt chockad! Men de måste vara att magen inte mår perfekt heller, därför de blir sådär.. å inte har ja ätit massor av godis heller. När de står 3 chokladaskar o massa skålar av julgodis på bordet så blir man inte sugen alltså, man blir nästan illamående istället.. :/ Men de är ju bra i för sig! :P Fick massa fina paket, bla: Plattång, tofflor, bok med choklad recept, dusch draperi, handdukar,  ljuslykta, parfym, "ram ställ" som Dennis gjort själv, data fläckt (svalare).. etc. Tack allihopa för allt fint :) Blev så glad!

Dan innan, den 23:e dec så var jag ju till frisören.. Och det var hon, den tjejen jag hade förra gången! Helt underbar.. Hon fattar EXAKT hur man vill ha de, och så är hon extremt trevlig också.. :) Jag funderade ju på att färga håret brunt.. Jag vågade! :D och jag är otroligt nöjd! Hon gjorde nån liten blandning av två olika nyanser, och några ljusare slingor.. Sjukt snyggt! Undra om jag någonsin vill bli blond igen :P

Nu jobbar man mellandagarna, suck! Sen är de Nyår på lördag.. Känns ju helt okej, lite fest och mys hemma hos Emma :) Det blir nog super trevligt! Hade verkligen velat vara ledig i mellandagarna, men de gäller att jobba på nu eftersom mycket pengar kommer att gå åt till Usa resan.. men trött e man, ledighet hade verkligen behövts!

Lägger nog ut lite fler bilder från Jul sen! :)



Liten bild på nya frisyren :) Mkt nöjd!



Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: