lifelikeolsson

Ullaredsresan!

Kategori: Allmänt

Vi hade de jätte bra i Ullared. Stugan va gullig men drygt utan rinnande vatten o toa.. :/ Borsta tänderna fick man göra bakom husknuten, för toaletterna låg ju en bit ifrån så dit orka man inte gå varje dag. Nästa gång vi åker ska vi hyra den större stugan.. myyycket bättre :) Jag var inne första dan på Gekås med Anna, Leah, Jenny o Johan. Andra dan gicka bara jag o Jenny där. Och sista dan jag o Filip men bara en liten sväng, för han får ju utbrott av o vara där inne haha :P Blev en del grejer o spräckte min budget rejält haha.. hade lagt en gräns på 3000.. var typ uppe i lite mer än 5000 när jag var klar ;D Hähä.. oops så kan de gå! Mycket nöjd är jag iaf..
Vi grillade på lördan o spela minigolf. Filip hade fixat Oxfile åt oss.. muuums alltså. Men de blev tidiga kvällar i säng, man va helt slut efter tidiga mornar o allt shoppande.
Men dit vill jag åka snart igen :)


Fina lyktor jag fyndande :)




Puss / J

Kommentarer

  • Carin säger:

    Ja man fick verkligen mersmak :) Handlade för 4000 nånting. Men de jag ville ha fanns ju inte så.. Blir väl IKEA framöver för att köpa hyllor med konsoller. Köpte present till mamma och Elins 3 års presenter. Mest inredning kom med hem. *kram* *sweet* o sånna saker.

    Svar: Ja det fick man absolut :) Det var ju inte så farligt ju.. Hmm jaså, va snopet! Vad köpte du för inredning då? :D Jag köpte också massa inredning... I loooove it!! Kraaamelikram
    Johanna

    2014-04-04 | 10:43:46
    Bloggadress: http://nikond.se

Kommentera inlägget här: