lifelikeolsson

Äntligen helg!

Kategori: Allmänt

Ledig fredag är ju aldrig fel. Helt underbart med lång helg. Sen nästa vecka jobbar man 2 dagar, sen är man påskledig i 6 dar, sjukt härligt :)Alla fick mail på jobbet av chefen om att jag kommer bli erbjuden tills vidare anställning efter sommarn :D Så nu är de mer på riktigt att man ska få en fast anställning.. äntligen! Underbar känsla :)
Haft en mysfredag med mammis ikväll med tacos o Lets dance. Imorrn ska jag mysa med brudarna hemma hos Issa i Kungsör. Lite inflyttningsfest kan man säga för hon flyttat till hus med killen. Så de blir lite grillning, vin o film.. trevlans värre :) Flipp håller sig i Sthlm i helgen för att jag inte är hemma. De känns skönt för mig faktiskt att han är där så han inte sitter hemma o trökar. Men saknar min bubb jätte mycket <3<3
Det är så härligt med våren nu. Värmen som kommit o de närmar sig sommar o härliga ljumma sommarkvällar. Det är nått av de bästa jag vet!






Puss / J

Kommentarer

  • Monica säger:

    JA nu vänder det, och du är så VÄLKOMMEN med en efterlängtad anställning!! :D KRAMEN
    Jo snygga solisar!!!

    Svar: Taack snälla monkan :) visst är dom.. Riktiga glajor ;) kramis
    Johanna

    2014-04-12 | 12:00:51
    Bloggadress: http://Helamittliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här: