lifelikeolsson

Skön helg!

Kategori: Allmänt

Haft en super skön o trevlig helg i Köping.
På fredag åkte mamma o jag hem till mormor o mös. Vi köpte faktiskt pizza o kebab som vi njöt av o syndade rejält :P Drack lite vin o kollade på idol. Myspys fredag blev de :)
På lördan så hade jag bestämt träff med Carin, så jag åkte dit vid halv 5 snåret. Jag, Carin o Elin gick o köpte sallad direkt jag kom dit. Det var ju en upplevelse o handla med denna lilla skruttfia :P haha.. hon ville ha allt som fanns, bananer, vindruvor o hallongrottor plocka hon ner o korgen :P eller rättare sagt slängde ner i korgen haha.. sen skulle hon köra korgen o krocka med allt.. en riktig liten trollunge :D Såå gullig!! Sen gick vi hand i hand hem o åt.. Älskar dom små liven, helt underbara <3<3 Hade en jätte trevlig kväll hos dom i deras nya hus.
Jätte fräscht hus hade dom fått tag i tyckte jag. Gillade övervåningen o trappen den kändes så mysig :) Åhh jag vill oxå ha hus juuu! Men får nöja mig med lägenhet ett tag till iaf.. blir ju iaf sambo på fredag så.. *HIHI* :)
På söndan gjorde vi typ ingenting mamma o jag. Slappade hemma o tog bilen mot Västerås igen, sen gjorde vi varma smörgåsar med kantarellstuvning o sallad när vi kom hem o mös framför Wallander :)
 
Nu är de jobbvecka igen, men ledig på onsdag. Då ska jag till tandläkaren :/ *brrr* Men de går nog bra, har ingen fobi direkt. Inte varit där på länge så därför ja bokat tid för en vanlig undersökning. Haft lite småont i en tand, men hoppas jag inte har nå hål o att allt ser fint ut. Men jag trooor att dom kommer hitta nå skit, men det får man ta då.
 
 
 
 
Puss / J
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: