lifelikeolsson

Hösten är här!

Kategori: Allmänt

Det är ju så vackert ute när de nästan ser ut som de brinner i träden, alldeles gult, orange o rött :) Tycker det verkligen är jätte fint, känns mysigt på nått sätt. Och tycker de är skönt med lite regn o rusk, jag älskar ju mörka mysdagar. Ligga i soffan under filten framför tven med en kopp kaffe i handen o bara va.. de är riktigt gött! :) Så jag har inget emot att hösten börjar komma, och att de snart är vinter. Mamma kommer bo hos mig i två veckor nu till o från pga lite omständigheter, men de är bara mysigt o ha henne här. Hon va hos mig redan förra veckan ons-fre. Hon gjorde mat tills ja kom hem, hämtade mig ibland efter jobbet o vi mös varje kväll framför tven, så de va super trevligt! Blir lika nu i ca 2 veckor framöver utom helgerna då. Så flippen får vänta lite med att flytta in, men det är ju inte så länge. Adressändringen är redan klar, så från o med imorrn så ska hans post gå till mig :) Sen har ju inte han så mycket grejer, utan mest kläder o lite prylar, och det känns rätt skönt för de är fullt typ överallt haha.. men tven står iaf så prydligt i vardagsrummet redan *hihi* Men måste åka o köpa en byrå till sovrummet snart, så vi får plats med alla kläder o sånt. Sen ett badrumsskåp till o en byrå till hallen. Men de blir nog super duper bra i slutändan :)     Jag o Flipp är bjudna på dop, om ca 2 veckor. Lilla Wilma ska döpas :) Så måste ut o köpa nån fin doppresent. Jobbade den helgen egentligen men tog ledigt. Efter det ska vi antagligen ut med mamma o några fler på nostalgikväll i Köping, musik dans o dricka typ :) Trevligt trevligt! Sen har vi eller Anna även bokat en till Kryssning.. *wiie* hehe.. vet inte vilken båt eller nånting men kryssning verkar de bli iaf. Johan, filips bror fyller år då så de är nog därför vi ska åka. Fan, jag vet ju knappt nånting haha.. känns som ja bara gissar :P Nä nu måste ja höra med Anna om planerna! Vi ska försöka fixa nått litet förlovnings/inflyttningsparty hos oss..just för vi flyttat ihop o förlovat oss. Men får se när de blir, när vi har råd o när alla kan.             Kommer bli en super duper mysig höst iaf med alla goa människor :) <3<3                     Puss / J  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: