lifelikeolsson

Seg vecka..

Kategori: Allmänt

Ja jag tycker verkligen de, att denna vecka är otroligt seg. Är skit trött varje dag, i måndags somna jag fan nästan på jobbet. Plus att man skulle till frisörn efteråt, så de blev ju inte bättre. Det är ju sövande om nått att bli pillad i håret :P haha! Har typ somnat på soffan direkt efter maten varje dag, en liten stund bara i för sig men ändå.. och jag har inte orkat gjort nånting knappt. Dammigt utav bara helvete är de, o stökigt. Ligger fullt med grejer i hallen o sovrummet. Måste byta sängkläder o imorrn ska jag tvätta. Tur de egentligen så man får lite ordning. Men hinner ju INGENTING!! Orkar knappt laga mat när jag kommer hem, och jag måste ju göra de mesta nu pga att jag har en halvinvalid människa hemma. Har inte känt mig så lat o orkeslös på länge.. :/ Hatar o känna att allt e piss! Jag som har haft värsta gnisten till de mesta, men den är typ död nu. I måndags hade jag ett fruktansvärt sug efter allt ätbart som finns.. gick o köpte risifrutti o macka till fikat på eftermiddan tom. Hände väl senast förra året, haha! Varför?! Varför blir jag såhär?! Vill ha min energi tillbaka tack.. Men det är underbart o va sambo, älskar o se honom varje dag o få mysa :) Får ju inte direkt nå bamsekramar o mys nu när han knappt kan röra sig haha.. men men, jag överlever nog ;)
Känner att jag bara vill vara ledig, vara hemma o grejja. Vi behöver fixa en massa också, handla hem grejer. Men de finns ju ingen tid. Helgen är oxå fullspäckad, så när fan ska man hinna?! Längtar efter vintern, snön o julen. Ledighet, mys o bara en massa trevligheter <3 Känner mig sådär stressad igen fast jag egentligen inte behöver, gillar verkligen inte o känna så. Bläää.. nä usch så negativ jag känner mig.. :(
 
 
 
 
 
Puss / J
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: