lifelikeolsson

Mot Köping..

Kategori: Allmänt

Sitter på tågstation o väntar på "lilla" tåget :-) Helg i Köping väntar. Mys hos mormor ikväll med mamma, idol på tv o mormor ska bjuda på mat. Levt på mackor typ idag o ätit tårta, fy bubblan vad jag känner mig äcklad av allt blää.. inte van med sötsaker efter en månad utan sånt. Efter ett tag växte de i mun på mig, uäk!!
Sen ringer flipp o säger att han ramlat med crossen o gjort sig illa i höften, skuldran o revbenet. Såå typiskt!! Blir sjukt orolig, men han säger att han klarar sig. Men de är en crossdag imorrn med, men tror knappt han kommer komma upp ur sängen imorrn. Nu skulle dom iaf njuta av lite öl o bastu :-) Saknar han redan min lilla knasboll <3<3
Nu ska jag prova nya Lokan med smak av pepparkaka.. :-D o ta ett bloss..



Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: