lifelikeolsson

1 November

Kategori: Allmänt

 
Idag är de ca 1 år sen vi träffades, 8 månader sen du blev min och 2 månader sen du blev min fästman <3
Oj vad tiden har gått fort ändå.. 1 års sen?! Herregud.. känns som igår :) Det var iaf riktigt kallt ute när han kom där i sin röda rangliga skåpbil, han ville verkligen impa.. hahah!! Lite skillnad sen när han köpte bmw:n..
Men de kändes så charmigt ändå, att han tog den dåliga bilen o åkte till mig. I en röd skåpbil med en röd ros.. Gulle :D Livet har tagit en radikal vändning sen jag träffade dig.. Min söta underbara bubbi <3<3
 
Och november betyder även min födelsedag.. *tjoho* haha.. bara jag som blir glad av o bli äldre tror jag ;) 25 år, hälften till 50.. usch, lägger man upp de så blir man lite skraj haha!! Blir lite kalas hos oss i slutet av november med mat o tårta hade jag tänkt. Och sen ska jag börja julpynta den helgen också.. wiiie va skoj! Ska göra de så mysigt som de bara går.. älskar julen. Och det är ju mycket roligare nu när man inte bor själv :) Så jag ser fram emot denna månad. Bara snön kan komma nu också så man får en riktigt myskänsla!
 
Nu är de fredag och jag jobbar helg. Slutar 19 ikväll, sen ska jag hem o fredagsmysa o ta mig ett glas vin framför idol. Och imorrn efter jobbet så åker jag o flipp till Köping. Vi ska åka o tända ljus på gravarna o sen blire mys o kinamat hemma hos mormor.
 
 
 
 
 
 
Puss / J
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: