lifelikeolsson

Besök på Erikslund

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag o gubben till Erikslund shopping :) Jag var jätte shopping sugen, så de blev en liten runda.
Gick först till Gina Tricot o hitta 3 tröjor o ett linne på rea, för 50 kr st. Inte illa! :) Sen gick vi till Zizzi som är rätt ny öppnat, älskar den affären! Där köpte jag en kjol, strumpbyxor, en tröja o ett linne :) Sen skulle Filip till Stadium, så där hitta vi skor till oss. Vi fastna för nästa likadana skor, hehe! Skit snygga va dom.. både till långbyxa eller kjol, nice! Köpte lite presenter också, kunde inte hålla mig :D *hihi* Sen gick vi o köpte oss en glass, mums!
Vi, men speciellt jag är jätte nöjd över shoppingturen. Älskar o shoppa nytt nytt nytt.. haha
 
Våra nya skor!
 
 
Jobb fram till 17.30, sen blir jag hämtat av hjärtat o så åker vi hem o ska göra hemmagjord pizza som han förberett, o även köpt till vin o öl åt oss.. Mums! :) Länge sen man gjorde de! Sen är de Let's dance ikväll.
Sen ska jag upp o jobba igen både lörd o sön, suck! Men de brukar gå fort, har ju iaf nått att längta till där hemma :)
 
 
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: