lifelikeolsson

Nä nu börjar ja bli trött...

Kategori: Allmänt

.. på att vara sjuk!! Jag har ju nyss varit sjuk ju.. Vad är de frågan om?! Måste vara kryssningens fel, det var ju storm typ så när man gick ut o rökte blåste de en massa o så :/ Måste ju vara därför man mår som en överkörd grävling just nu! Igår höll ja fan på o frysa ihjäl, kokhet o hela ansiktet o halsen så jag värmde mina händer där. tog en kooookhet dusch, såå jädrans skönt alltså. Stod kanske 45 min o duscha! De blev en ångbastu därinne haha.. men fy fan va skönt de va. Nästan orgasm skönt alltså.. HAHA!! :D
Sen när jag gick o la mig börja jag svettas istället, av nån konstig anledning. Men när jag vakna var jag inte alls lika varm längre o frös inget heller. Antagligen hade ja feber igårkväll som gick över under natten pga den varma duschen :)
Jobbhelg har jag framför mig också, så typiskt att man ska bli sjuk precis då! Men de är bara o bita ihop, jag behöver pengarna så är de.
Min lilla stjärtgosse envisas om att komma hit över helgen fast man e sjuk, haha.. inte är jag svårt övertalad iaf ;) Vill ju inte smitta ner någon men men, han får väl skylla sig själv :P Så antagligen så får man skjuts till jobbet hela helgen, lite bortskämd blir jag allt! *hihi* Men i för sig är de jävligt bra nu när jag mår såhär..
Nu längtar jag till 19 när jag äntligen får sluta,o åka hem o fredagsmysa! Vi funderar på Sushi idag.. de vore mumma :)
 
Nej nu måste jag snyta mig igen, suck! *snörvel*
 
 
 
 
Puss / J
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: