lifelikeolsson

Kryssning Nr:2!

Kategori: Allmänt

Då var kryssning nr 2 avklarad.. eller över kanske man ska säga :P Skit kul att åka med brudarna sådär, har aldrig varit med dom nångång på en kryssning så. Men de började dåligt med att vi var tvugna o byta hytter och o dessutom däck. Så vi hamna vid alla barnfamiljer typ.. Massa barn sprang runt o vinka till oss, skit söta! Meen sen börja helvetet, vid 10-11 snåret när vi var påväg till hyttan så skratta vi o prata o sådär, då titta morsan till ungarna ut o sa till oss att va tysta för hennes barn försöker sova! Sen gick vi till hyttan, satt på lite musik o satt o drack lite.. tog de bara 15 min så kom vakterna o knacka på o bad oss va tysta pga barnfamiljer!! Altssåååå va faaan är de frågan om.. får man inte ens sitta o prata i hytten?!?! Helt jävla otroligt.. vi blev så irriterade!
Men efter en stund av irritation så smöööög vi oss upp till discot, där fick man ju väsnas lite iaf ;P Blev lie drinkar, blev inte speciellt dragen faktiskt.. de va rätt lugnt! Men trött blev man som bara den, uscha..
Men fick man sova.. neeeheej då, haha!! Vissa i hytten hade lite roligare än andra.. ;) o lite hetare! Försökte stoppa in täcket i örat men de gick inte heller nå bra, hahah!! Så kan de gå..
Efter ca 3 timmars sömn så stappla vi oss upp o iväg för lite frukost, endast jag, issa o madde.. dom andra två sömntutorna låg i hytten ;) Gott med laxmacka o kaffe va de iaf, de behövdes vill jag lova!
Taxfreen besöktes två ggr, men köpte inget spec så.. blev nån limpa cigg o lite godis typ.. Brukar aldrig köpa limpor, men räkna ut att ett paket blev typ 29 kr o de är ju jävligt billigt :D
Hände en del grejer under denna kryssning, mer än den förra iaf.. men de är ju bra de, kanske skulle bli lite tråkigt annars :P
 
Fick skjuts av den bästaste som finns <3<3 Stackarn fick stressa för min skull o göra u-svängar mitt i gatan för att komma på rätt sida av vägen o grejer, och jag höll på o kissa på mig.. hahah!!  Underbara människa, hur står du ut?! ;D Tusen tack för skjutsen <3<3
 
 
Bilder kommer sen!
 
 
Puss / J
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: