lifelikeolsson

Dax för läkarn?!

Kategori: Allmänt

Undrar om det är dax att uppsöka läkaren mån tro.. hmm. Har varit sjuk sen i torsdags förr förra veckan, och är fortfarande inte återställd. Har ont i halsen till och från, hostar fortfarande fast mindre då, har lock för öronen så jag hör knappt nånting och är täppt i näsan till och från. Jag undrar om detta inte försvinner helt utan pencillin, men jag vill inte käka nå jävla pencillin, man va fan ska man göra då?! Jag kan ju inte gå runt o vara sjuk hur länge som helst, de tär ju som fan på en! Trött jag bliiiiir.. o alla verkar bli sjuka till o från hela tiden. Det är väl nå jädrans monster baciller som anfaller oss :/
Sköterskan ska ringa mig snart iaf, så får vi se vad hon säger. Måste ändå förnya lite recept så :)
 
Helgen gick väldigt fort, som vanligt nu för tiden! Buhu :*( Ville inte att den skulle ta slut!! Men men, man måste ju jobba och tjäna lite pengar oxå så är de ju, så man överlever! Funderar över att kanske börja lägga undan lite på ett sparkonto, hmm.. till körkort o sånt. Är ju rätt sugen på att börja ta de nu, och i för sig kanske spara lite till annat oxå :) Får se vad som händer, just nu direkt har jag inte råd o lust att sätta mig ner o plugga körkort iaf!
 
I helgen blev de massa massa mys, o en tripp till Köping :) Åkte o hälsa på pappsen en sväng, och kolla in hans nya Volvo. Oj vad nöjd han såg ut ;) En röd volvo s80.. skit fräsch va den. Sen blev de middag hos mamma, fläskfile, oxfile med hasselbackspotatis. Sååå gott va det, ojojoj :) Vin för mig, men påskmust för älsklingschafförn.. hihi! Men han va inte bitter för de.. vi drack ju lite vin o öl på fredan iaf så! Längtar till sommarn då vi kan sitta på min uteplats o njuta av ett glas vin, en kall öl eller en god drink! Lovely <3
Snart kommer mitt presentkort också så man kan åka till Mio och kika på möbler, hoppas dom har lite utemöbler med.. de vore toppen :)
 
 
Oj vad lycklig jag är att jag har dig!
Läskigt lika.. My twin ;)
 
 
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: