lifelikeolsson

Midsommar i Dalarna!

Kategori: Allmänt

Jag har haft en helt underbart trevlig o mysig helg i Dalarna med Stockholmarna :) Druckit vin, grillat massa gott, snackat skit, spelat kort o kubb, killarna åkte cross, lekt med sötaste Emilia, o myst med älskling! En klockren helg helt enkelt. Såå skönt o komma iväg hemifrån, och alla är så lätta att umgås med så de är jätte skönt. De värsta var väl att de inte finns nån dusch, så man kände sig rätt ofräsch på söndan haha.. tur vi åkte hem då kan jag säga ;) Blev inget bada för mig, men killarna slängde sig i vattnet efter de åkt cross o de kan jag ju förstå faktiskt :P Svettiga karlar.. haha!
Har sett fram emot att se älskling på crossen länge nu, och de var bättre än jag hade väntat mig. Grrrrr mums, säger jag bara ;) Sexigaste synen på länge. Blir bara mer o mer kär i hjärtat för varje dag som går. Han visar bara mer o mer underbara sidor hos sig själv som jag älskar! Aldrig mött någon så fantastisk människa som han, han är dyrbar <3
Killarna försvann iväg ett par timmar både fre o lörd o åkte cross. När dom där timmarna hade gått o man hörde crossarna genom skogen komma närmare o närmare så bara pirra de i hela magen, o när jag hörde hans steg med cross stövlarna på trappen upp på verandan där vi satt så fick jag ett lyckorus i hela kroppen :) Helt sjukt va han gör mig lycklig <3<3
 
Näst nästa helg är de Power Meet då får man träffa några igen :) Ska bli skit kul!
 
 
 
 

Tack alla för en super trevlig helg!! :)
 
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: