lifelikeolsson

Konstig

Kategori: Allmänt

Usch, jag har kännt mig så konstig i kroppen ett tag nu. Är irriterad över allt typ, de minsta som går fel så blir jag förbannad o tappar tålamodet direkt. Kan hända på jobbet om nån jobbig person ringer, hemma om jag tappar nått på golvet och så har jag varit irriterad över att jag har så mycket o göra hemma som jag knappt har tid med. Det är massa saker som måste bäras ner i källaren, o de måste städas o plockas. Har ingen lust o ork! Fattar inte vart orken o lusten tagit vägen?? Någon som kan leta rätt på den åt mig??
Sen är jag trött som en gris. Vaknar inte ens av älsklings snarkningar längre :/ Antingen har han inte snarkat mycket, men de gör han ju jämt.. eller så är de jag som sovit som en STOCK!! skumt skumt..
Känner mig dåsig och idag har jag ont i huvudet. Haft halsbränna i två dar till och från, jag som aldrig har de typ. Kan vara efter rabarberpajen i helgen, den va rätt söt. Men de kommer o går, de lixom svider i halsen. Inatt vakna jag och va jätte snorig. Nyser lite då o då under dagarna men de känns inte som pollenallergi för de har jag knappt haft denna vår. Kanske håller på och blir sjuk?! .. de skulle ju vara jävligt kul o bli sjuk till semester, så jävla typiskt!! Magen har också strulat. Varit dålig i magen till och från, spec innan sängdax. Uppblåst på dagarna, men de är jag ju rätt ofta iaf så. Även vaknat på natten av smärtor i livmodern..
Pms?? Ja, jag känner mig som ett riktigt pms barn.. SUCK!
 
 
 
 
 
Puss / J
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: