lifelikeolsson

Fika hos familjen Olsson-Broberg!

Kategori: Allmänt

På söndan så drog vi iväg mot Köping igen för att besöka familjen Olsson-Broberg och deras lilla nykomling Wilma!
Vilken liten kopia av Elin hon är, så gullig. En liten envis tös, som älskar uppmärksamhet o ömhet :) Lilla stumpan! Hon låg så fint hos mig bara jag slog lite på rumpan eller vagga lite..så mysigt! En liten spya o lite skrik senare så ville hon till pappa :P hehe! Sen kom Elin upp efter en liten tupplur o förgyllde våran tillvaro. Så mysig liten tjej hon är, en riktig liten trollunge. Smeta kaka på mitt lår och pröva Filip tofflor var iaf roligt :) Sötnosen! Henne skulle jag lätt kunna kidnappa, undra om Carin o Emil skulle märka nått ;D
 
Sen drog vi vidare till Gunnilbo o hälsade på några släktingar + pappa som satt där o fika. Länge sen jag träffa dom, så de var roligt :) Kul att åka på en liten roadtrip med älsklingen också, vi har ju så mysigt när vi glider runt. Sjunger, skrattar o fular oss! haha.. Älskar dig min knäppboll <3 <3
 
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: