lifelikeolsson

500 dagar om året

Kategori: Allmänt

 
Tomas Ledin - 500 dagar om året
 
 
Jag kan komma på mig själv, hur jag skrattar till ibland
Hur gick det här egentligen till, han satte mitt liv i brand
Jag hade slarvat några år, tagit kärleken som den kom
Bott tillsammans några gånger, hängt ute en del, sett mig om
Men sen plötsligt när vi träffades, en dag som vilken som helst
Stod det klart nu har jag kommit hem, ja det var som att bli frälst

Jaaaaaa
Har hans leende med mig 500 dagar om året
Bär hans solsken inom mig varthän jag går
Har hans leende med mig 500 dagar om året
Kan inte tänka mig nån annan som du säkert förstår
Det finns inget mer för mig, han är lyckan
500 dagar om året

Ja, det händer att jag undrar vad är det här egentligen
Här ligger jag vid hans sida, här mellan lakanen
Och när han smeker mig i sömnen med sin utsträckta hand
Tackar jag försynens änglar, som styrde mig in mot land

Jaaaaaa
Har hans leende med mig 500 dagar om året
Bär hans solsken inom mig varthän jag går
Har hans leende med mig 500 dagar om året
Kan inte tänka mig nån annan som du säkert förstår
Det finns inget mer för mig, han är lyckan
500 dagar om året

Jaaaaa
Har hans leende med mig 500 dagar om året
Bär hans solsken inom mig varthän jag går
Har hans leende med mig 500 dagar om  året
Kan inte tänka mig nån annan som du säkert förstår
Det finns inget mer för mig, han är lyckan
500 dagar om året
 
 
 
 
 
Denna dök upp i hörlurarna på vägen hem, lyssnade på texten och kände som ett lyckorus
i hela kroppen. Den gör mig så glad! <3 <3
 
 
 
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: