lifelikeolsson

Vardag..

Kategori: Allmänt

Då var man tillbaka till vardagen igen.. suck! Semestern gick snabbare än väntat, 4 veckor kändes som 4 dagar. Men har ju iaf gjort en massa skoj under dessa veckor.
Midsommar i Dalarna, Sthlm besök, Power Meet, Parken Zoo o en massa massa mys :) Dom bästa veckorna på länge, största delen tillsammans med hjärtat! <3
Har några semesterdagar kvar, men vet inte när jag ska ta dom. I höst nångång antagligen. Jag vill bara åka iväg nånstans ensam med älsk, o bara va. Bara umgås han o jag! Typ hyra en stuga eller åka till stugan i Dalarna ensamma. Det hade jag nog njutit av mest. Man kan lixom inte slita sig ifrån han, mysigare människa finns inte! Min myskorv <3
Är man knäpp om man börjar få ångest över att man träffas för sällan när man träffats typ hela sommaren?!
Jag har haft distansförhållanden hela mitt liv. Så man borde väl vara van, men i detta fall så känns de enormt jobbigt. Det är egentligen ingen jätte distans, men jag vill lixom ha en vardag precis som alla andra har i sina förhållanden. Jag känner mig typ stressad, men över vad har jag ingen aning om. Hatar o känna så, jag vill bara njuta av dagarna o ta allt som de kommer.
Men sambolivet kommer väl så småningom förhoppningsvis. Jag tycker ju i för sig det är skönt o vara själv ibland men det vet jag att jag kommer vara ibland iaf pga att han jobbar i Sthlm, så jag kommer få den ensamtiden jag behöver iallafall. Tror inte de kommer hända nått detta året iaf, det har jag väldigt svårt o tro, för en viss person är lite småtrög av sig o glömsk.. *ehum*
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: