lifelikeolsson

Shoppingkväll <3

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en skön o härlig ledig dag. Mamma kom till mig vid 13.00. Efter 15.00 så drog vi ut på en liten shoppingkväll på stan, vi tog bussen. Hittade massor av grejer.. två thaits, jeans, en väska, ett halsband, ett par örhängen, en vattenkanna, en kalender, en anteckningsbok, trosor o strumpor.. men de bästa utav allt de fick jag aldrig med mig hem, de ligger kvar betalat o klart i butiken. De va lite för stort o släpa på.. en ELEFANT TAVLA!!!!! *lyckaaa* Jag som letat efter den perfekta elefant tavlan så länge.. sen bara hängde den där, för halva priset! Flipp ska hjälpa mig o hämta den nästa vecka.. *wiiie* :)
Sen gick vi och käkade på Harrys. En toast skagen till förrätt o en Sommarsallad till varmrätt. Efter det gick vi vidare till Bishop o tog en varsin Irish Coffee.
Sen skulle vi ta nattbussen hem. Har aldrig åkt nattbuss efter flytten, pga att jag har aldrig förstått mig på vart den stannar riktigt för den går inte förbi mig. Men mamma o jag tog den iaf o tänkte att vi får gå en liten bit hem. Haha vi kunde lika gärna ha gått från stan. För vi gick runt på hela gideonsberg innan vi hitta hem + att jag hade igång min gps men den visade ju bara bilvägar. Vi gick o gick o gick.. mamma som inte mår så bra börja ta av sig kläder för de blev för varmt, jag fick bära hennes väska för den va för tung, o hennes fötter var typ bortdomnade.. stackars mamma! Men till sist så hittade vi iaf.. men fy fan vilken omväg vi tog. Herrgud, pinsamt!!
Vi hade iaf en super trevlig kväll tillsammans, älskade mamma och jag <3
 
Jag fick på mig min gamla jeanskjol igår. Tror jag la undan den för den va för liten.. hmm
 
Vin och middag på Harrys!
Vacker solnedgång, i bussen påväg hemåt!
 
Kalendern jag fick av mamma var en som man kan designa själv.
Han är alltid med mig <3
 
 
 
 
Puss / J
 

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: