lifelikeolsson

Underbara helg...

Kategori: Allmänt

... som tyvärr snart är över!! :( Helgerna går verkligen i racerfart, o veckorna i snigelfart... Suck!
Tänk om de kunde vara tvärt om, vad glad jag hade blivit då!
Haft en underbart mysig helg med Shopping, Mellofestivalen, Gladiatorerna, Filmer, Matlagning o Massa mys <3
När vi va o shoppa hittade jag två tröjor, ett linne, en spets"tröja" o 3 nagellack.. yeey!! Det mesta var på rea, de är ju aldrig fel :)
Vi hann inte så mycket mer, men i för sig var de lika bra för jag kan inte handla för mycket iaf!
Vill inte att helgen ska vara över, vill att den ska fortsätta i flera dagar till.. Snyft, men man kan väl inte få allt antar jag. De får man ju aldrig!
 
I veckan så kommer mor min på besök. Hon ska hjälpa mig o sy upp mina gardiner till vardagsrummet som jag har köpt o sen ska jag få gardinstänger av Mirjam som mamma hämtat! Svarta snygga stänger, istället för sånna där fula vita.. Så man får tacka o bocka till snälla Mirjam för hon tänkte på lilla mig :)
 
På fredag så spelar JLT på Bankiren, åh jag är sååååå sugen på att gå. Men dan efter ska jag ju iväg på kryssning så jag vette fan hur jag ska göra alltså. Hmm,, ska fundera under veckan, vet inte om man kanske måste boka biljetter också.. men jag får se hur de blir. För kryssning ska jag iaf på.. lördag dååååå drar vi till Stockholmo o ut på böljan den blå! :D (igen) haha..
Blir en händelserik vecka o helg iaf, o de är ju aldrig fel faktiskt!
 
Snart ska jag nog gå o mysa ner mig i sängen, inte riktigt sovtrött än men jag ska ju spela väckarklocka imorron så.. Haha ;P Sen blir de jobb efter det!
 
 
 
 
Du gör mig lycklig
 
 
 
Två av mina nya nagellack blev såhär snyggt ihop ;) (glittret är regnbågsfärgat)
 
 
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: