lifelikeolsson

Fullspäckad helg!

Kategori: Allmänt

Jobbade hela helgen, fre lörd o sön..Suck! Gillar inte jobbhelger, de känns alltid lite extra tråkigt spec om man är ensam hemma. Alla andra har roligheter för sig o man vet att man ska upp o jobba. Inte för de är jätte mycket o göra eller för man går upp så jäkla tidigt men ändå.. drygt o sitta instängd en halv helg.
Som tur är så stanna mamma hos mig. Hon hade tänkt o åka hem fredan för hon kom till mig redan på onsdan men kom på att de va marknad på Rocklunda så hon stanna kvar. Så efter jobbet på lördan drog vi iväg till Rocklunda o titta lite. Jag köpte en piercing, solbrillor o presentpapper, och mamma hitta en solhatt, sjal o trosor. Sen åt vi langos.. Mums :) En riktig myskväll.
 
New brills :)
 
 
Efter jobbet på söndan kom Madde hit. Vi drog iväg till Choys Garden och käka thai/sushi buffe. Sen hade vi filmkväll hos mig. Temat blev skräck.. hehe! Typiskt oss, knappt man kunde sova sen. Längesen jag såg nån bra skräckfilm. De är inge roligt efteråt, men skit kul när man väl kollar :P Blev väldigt sent den kvällen så fick väl bara en sådär 4 timmars sömn innan jobbet.
 
Madde och jag tog en varsin "Lyckokaka". Och i min stod det såhär..
Hmm.. kan vara? Vadå för sak? Mig och Filip kanske :)
 
 
Direkt jag kom hem på söndan så började min hals svida o ja börja få ont i musklerna. Kände på en gång att de var nå skit på g. På jobbet mådde ja inte alls bra, kunde varken sitta eller stå de bara värkte i hela kroppen. Blev väl lite bättre efter några Alvedon. Näsan krånglar, snyter mig o nyser om vartannat. HATAR o va sjuk! Så nu är man hemma ifrån jobbet IGEN. Så jävla typiskt, har inte råd med detta.
 
Vitamindrinkskick på jobbet i måndags med C-vitamin + Eshina gard droppar!
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: