lifelikeolsson

Livets alla frågor...? ?

Kategori: Allmänt

Alla dessa jävla frågor som strövar runt i huvudet, om o om igen.. Det värsta är att det egentligen inte finns några direkta svar, så de bara fortsätter sådär tills svaret dyker upp.
En fråga jag kunnat konstatera är att LCHF är egentligen en jävligt bra diet. Att bara utesluta pasta, ris o potatis har gjort min mage såå mycket bättre. Jag märker direkt när jag fuskar. Då blir ja alldeles uppblåst o magen knorrar hela tiden. Jag har även fuskat med sockret o då har ja märkt att ja blivit tröttare igen, segare i allmänhet. Så de där med att fuska med LCHF är typ de sämsta man kan göra. Men de är bra, nu har jag lärt mig.. jag gillar när man direkt märker skillnad för då vill man inte fuska eftersom man ser direkt en negativ effekt o vet hur dåligt man kan må. Jag har under ett par år lidit varje dag av min mage. Speciellt på jobbet, när man ska ut på restaurang, sova över hos någon etc. Den enda tiden jag kände mig tillfreds var när jag var hemma, ensam o inte behövde tänka. Det blev nästan sämre av tankarna också, när man gick runt o spände sig för man inte ville att magen skulle knorra tex. Både igår och idag känner jag verkligen i magen att jag har fuskat, inge bra inge bra. Så nu kör ja stenhårt igen. Tänkte att på helgerna om man är sugen på nått gott så kan man ju ställa sig o baka lite LCHF bakverk :) Det ser superduper gott ut!
 
I helgen så är de surströmmingsskiva i Gunnilbo med några släktingar. Jag tänker då ta med mig egen mat för om man inte får göra surströmmingsklämma så skiter jag i de :P Sen har ja en dåligt minne av surströmmingen sen förra året. Jag rapa surströmming i flera dagar efteråt o de gjorde mig sååå illamående.. så de känns bra o skippa de nu, ja lider då inte iaf! Ska köpa mig nån god köttbit o steka på, grönsaker o sås.. MUMMA!! :)
Sofia kommer antagligen dit, så de ska bli roligt o träffa henne o snacka lite. Kommer antagligen ta lite bilder o lägga upp sen..hihi!
 
Sen dessa frågor om kärlek o ömhet. Suuuuuuuck! säger jag bara.. jag orkar inte. Så jävla psykiskt påfrestande så de är inte sant. Jag tror att jag inte kommer träffa eller veta vem den rätta är förns jag är nöjd med mig själv. Och sen tror jag inte att många faller för en större tjej, nu för tiden vill dom ha dom där vältränade tjejerna som har mycket energi o inte är några soffpotatisar, gillar o resa o sporta. Och i för sig, jag vill vara en av dom det kan ja inte sticka under stolen. Men vägen dit är ju för fan nästan omöjlig känns de som..
Äsch fy fan vad tankarna kan flöda, helt otroligt.. Men nångång så blir de väl som man alltid hoppats, eller iaf näst intill. Det blev ju inte lättare nu när de visade sig att Anneli, en jobbarkompis är gravid o väntar sitt andra barn. Helt underbart för henne men min helvetes avundsjuka gör mig galen! :P I för sig så kan de ju bara en fördel för mig för då kan jag få jobba för henne när hon är mammaledig sen, hähä.. så nått positivt är de ju oxå!!
 
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: