lifelikeolsson

Nattens dröm! :)

Kategori: Allmänt

Inatt drömde jag en super mysig dröm. Var alldeles varm i kroppen när jag vakna :)
Drömde att jag var gravid samtidigt som min bästa vän Madde. Jag hade en riktig tjejmage, stor och bred. Madde hade en riktig killmage liten o runt.. hihi! Å hon va så avundsjuk på mig.. :D Hon ville också få en tjej!
Sen var vi på förlossningen o låg o vänta på att värkarna skulle starta.. men Madde var ju inte ens fullgången, så det förstod ja inte riktigt.. :P
Det var en sån härlig känsla att ha den där fina tjocka magen..o att de inte bara var fett utan en liten bebis istället :D hihi..
Jag har en liten aning om varför dessa bebisdrömmar börjar komma igen.. typiskt.
 
Mys mys mys, vill ha en liten snutt!!
 
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: