lifelikeolsson

Tors-Lörd helg :)

Kategori: Allmänt

 
Blev en liten omvänd helg denna gång. Den började i torsdags o slutar typ idag.. eftersom jag ska jobba imorgon :) Jobbade inte mycket förra veckan, så de känns jätte bra att jobba imorrn. Får man lite extra ob oxå, det är aldrig fel.
Fick den mysigaste torsdagskvällen på länge.. o fredagen lika så. Riktigt lyckat! :) På Fredagskvällen hade mamma sitt lilla kalas. Hon bjöd på mat o cheesecake o riktigt gott vin. Men kvällen blev inte riktigt bra för jag hade sån fruktansvärd huvudvärk o bara gäspade. Mamma blev glad för sina presenter iaf så de var ju bra. Köpte en värmedyna o en våg som hon hade önskat sig :)
Sen firade jag min sjukling till pappa idag på fars dag, för att ja jobbar imorrn. Han låter som en liten kråka på rösten, lite roligt.. :P Han fick en fin tröja från Dressman, o den passade fint!
 
Haft en trevlig o mysig helg.. o de är bara lördag så söndagskvällen med Beck etc är ju kvar!! Myyyys :D
 
<3 Min Ros <3
 
Vi skåla med lite vin för Mamma! :)
 
Pappa fick öppna farsdag paket i sängen..:)  Lilla sjukling! <3
 
 
 
 
 
 
Puss / J
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: