lifelikeolsson

Sjukling!

Kategori: Allmänt

Fan vad träligt att man ska behöva bli sjuk mitt upp i allt. Nu är de inte ens säkert att man kan ha nått kalas i helgen heller, iaf inte på lördag men kanske kanske på söndag. Annars får jag skjuta upp de till nästa helg eller nått. Vet i för sig inte om morsan kan då, för jag tror hon jobbar. Men men.. vi får se helt enkelt.
Men jag blir så jävla sur, att jag alltid ska ha sån otur. Hade varit jätte trevligt att ha familjen här i helgen. Men det är ju de att jag måste handla, städa o fixa. Det är just de jag kanske inte orkar.. :/
Blä blä blä.. för sånt här! Hade jobb hela veckan också, meeeeen icke.. BACILLERNA ANFALLER alltid när man minst vill.. Knata iaf iväg till apoteket o köpte lite ipren o nå halstabletter som ska döda bakterier. Har egentligen inte ens råd med att köpa sånt nu, men vad gör man..
 
Idag beställde jag några strumpbyxor iaf, som jag kan betala i februari. Det var nått erbjudande..
Så nu har ja några till klänningen o kjolen som jag inte använt än. Så då blir man lite fin denna Jul också då :)
Även skickat efter fotoboken som jag ska ge bort i julklapp.. De blir nog super bra!
 
Nä nu ska ja ta o lägga mig under filten.. o föörsöka bli frisk, går sådär kan jag säga!!
 
 
Puss / J
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: