lifelikeolsson

Önskar de va fredag..

Kategori: Allmänt

.. men de är bara torsdag! Känns som en jobbig torsdag idag.. har ont i hela kroppen, av nån konstig anledning. Har kramp i benen, som växvärk. De bara maler o gnor i benen.. o har även ont i magen o är alldeles svullen. Känner mig trött, lite små yr o konstig. Usch fy fan.. Kul o känna sig som 80, när man snart fyller 24 :/ Dax att börja träna kanske.. tror de har med det att göra. Att men är en sån jävla slappfis alltså.. Blir så arg! Vill känna mig pigg kry o allert.. men de händer ju allt för sällan kan ja säga.
Både hjärnan o kroppen är helt knäpp.. förstår mig inte på dom kan jag säga. Dom lever sitt egna lilla liv.. o jag mitt haha :P Hur nu det går ihop!
 
Imorgon åker jag iaf till Köping. Ska hem till farsan på fredagkväll o bara slappa.. fan vad skönt! Kolla lite på xfactor o äta en bit mat kanske.. På lördan ska jag försöka o ta mig upp till 10 för o lösa melodikrysset med pappa, så de är nog bäst o lägga sig i tid på fredan. Sen så blir de antagligen lite party, som man är bjuden på. Träffa lite vänner o så.. alltid trevligt :) Bli lite fuller kanske haha.. Söndan ska jag nog försöka komma iväg o träffa mormor.. hon har ju opererat sig, så man vill ju gärna kolla läget lite :) Hon kanske kan bjuda på nån god bakismat oxå.. haha :D
Så de blir nog en bra helg tror jag.. Får inte träffa mammsen tyvärr, för hon befinner sig nämligen i Egypten. Saknar henne faktiskt! Men hon klagar nog inte på att få bada o sola..
 
Ja herregud.. livet är som en bergodalbana, upp o ner.. hit o dit! Man vet varken ut eller in till slut..
Det är väldigt jobbigt faktiskt. Psyket tar stryk o man känner knappt igen sig själv till slut..
Ja ibland blir man allt bra chockad.. över beslut, tanker o handlingar. Vad en liten elefantbild kan göra.. hehe!
 
 
Puss / J
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: