lifelikeolsson

Flyttdax :)

Kategori: Allmänt

Då har jag äntligen fått besked om lägenheten på Gideonsberg. Och nu så är den min :) Hihi..
Har inte skrivit på några papper än men skickade ett papper om uppsägning av min lägenhet till min hyresvärd igår..så det är ett steg på vägen! Nästa vecka skulle dom höra av sig igen, så jag skulle få skriva på papper och välja tapeter.. :) Börjar redan få nojja, tänk om man väljer fel färg.. haha!
Dom har eller ska rusta upp lägenheten också med nytt kylskåp, skåpluckor o så. Sen ska dom även sätta in en köksfläckt åt mig i köket.. Så de känns toppen! :)
I början av januari får ja nycklarna sen har jag en månad på mig att flytta.. skönt med lite extra tid så man kan ta de i sin egen takt med städning o packning. Men man måste ju nästan börja packa lite smått redan i slutet av dec nångång för ja vill ju gärna komma iväg så fort som möjligt.
Men det är blandade känslor.. kommer sakna min lägenhet lite också. Den är riktigt mysig, lite gammeldags o så. Och jag har ju verkligen bott in mig i den.. men den finns de ju massa som ja inte gillar.. tex förvaring. Har ju ingenting!! Så de blir sååå mycket bättre i den nya :D
 
Känner mig lite lycklig, och lite stressad.. haha! Blir stressad av sånt här fast de är ett tag kvar..
Men ja har stort stöd hemifrån, dom ska hjälpa mig med både städning o flytt.. Kärlek till dom!! <3<3
 
 
å sen finns de ju en liten stjärna där i mörkret som lyser upp... den omtänksammaste som finns!!
Hösten blev plötsligt mycket varmare <3
 
 
 
 
Puss / J
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: