lifelikeolsson

Strulhäxa

Kategori: Allmänt

Varför är jag sån jäkla expert på att strula till mitt liv?! Man försöker göra de till det bästa, men de blir ändå i slutändan bara krångel. Vissa beslut man gör är ju så knäppa så de finns inte.. sen är jag feg, o vågar ingenting. Å nu vet jag inte hur jag ska göra? Hur ska ja ta mig vidare eller ta mig ut ur detta? Det är svårt.. När man en gång trodde de va busenkelt så vänder de o man får ett "problem" istället! Varför kan de aldrig bara flyta på för mig?! Det har de väl aldrig gjort någonsin. Men de blir väl att man drar förhastade slutsatser när nått känns bra, men visar sig vara annat i andra lägen.. då drar man sig tillbaka o undrar egentligen, vad e detta?!
Mina tankar är någon helt annanstans nu, så de är inte schysst! Men vad ska ja göra?! Säga som de e? Låta de va? Eller fortsätta på samma spår? ... Grejen är ju att de märks redan!
Ibland känner jag mig som en elak häxa..











But I am... 

Surrounded by memories.. Memories of you!







Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: