lifelikeolsson

På bättringsvägen..

Kategori: Allmänt

Fy sjutton vad jag har känt mig dålig den senaste veckan. Så seg i kolan, har verkligen inte gjort nånting alls. Jag jobbade ju helgen som va fast jag var sjuk. Men nu har ja varit ledig måndag o tisdag, o de behövde jag verkligen. Sovit som en gris hela natten o halva dagen, så de märktes att man var slut efter ha mått såhär. Igår kändes de extremt mycket bättre. Hade mycket mer energi, inte lika snorig, huvudvärken var borta, ögat var oxå bättre.. de enda jag kände av var öronen o halsen. Men jag är på bättringsvägen iaf! Så igår satt jag igång med att stryka gardiner o sätta upp dom i köket. Fixa lite nytt i fönstret o sådär.. Blev riktigt nöjd :) Nytt fräscht köksfönster är väl aldrig fel..

Igår fick ja nått ryck o beställde en massa underkläder ifrån Bonprix. Jag behövde ju de i för sig, men 4 st bh:ar kanske ja inte riktigt behövde :P Men äsch va fan.. de gäller o passa på när man väl beställer, annars blir de ju bara extra fraktkostnad. Så nu längtar jag tills det kommer, förhoppningsvis kommer de på fredag, o kan ligga kvar på Ica tills på söndag när ja tänkte hämta ut de. Passar de inte åker de direkt iväg på retur..

I helgen är de Köpingsyra :) Ska gå på marknaden med mamma o mormor på fredag sen tänkte vi gå o käka på nått ute ställe, sen blir fest med flickorna på lördag.. Ska bli riktigt trevligt. Mamma fixade biljetter till tältet på lördag åt oss, så vi ska dit o kolla läget en sväng under kvällen.
Nu längtar jag till helgen.. o nästan ännu mer till helgen efter denna :)
Nu har känslan av saknad o längtan slagit mig som med en käftsmäll igen.. Både härligt o jobbigt på samma gång! Men nu när värmen o sommaren har kommit vill ja bara ta din hand o strosa runt, bara dra iväg nånstans o njuta av livet, sitta en ljummen sommarkväll på ett mysigt uteställe.. å de finns så mycket mysigt man vill göra, som man inte kan göra :P Men de går bra med en filmkväll med lite kex o ost oxå ;)



Snart ere dax!! *skål* :)



Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: