lifelikeolsson

Jobbhelg..

Kategori: Allmänt

Skönt de hade varit med en härlig lång helg av ledighet.. men icke, blir jobb här istället..
Känns helt okej, bra med jobb o man tjänar lite extra på helgerna. Men ja blir lite putt, för ja hade faktiskt velat gjort nått annat. Men lite mys ska ja väl kunna ordna åt mig själv iaf.. lite gott på bordet o sen är de ju Let's Dance ikväll som jag sett fram emot hela veckan :) Men jag hade hellre haft lite mysigt sällskap oxå, men man kan ju inte få allt.. :/
Jobb till 17.30, sen ska ja dra mig hemåt för att sen ta mig ner till affären hade ja tänkt o handla lite av de som behövs + något gott att mumsa på.. de är ju iaf fredag! Hade ingen lust att gå till affären o släpa på tunga kassar eftersom jag gjorde illa axeln förra veckan, men får handla litegrann så ska de nog gå bra. Har nu istället fått ont i vissa lägen när ja rör armen, då hugger de till som bara den.. :/ vet inte om de är efter sträckningen.
Känner mig lite lite bättre med förskylningen, men halsen är inte så bra.. den svider o kittlar om vartannat, o gör ont när man sväljer, börjar bli hes oxå eftersom man pratar en del på jobbet.. Bara o hålla sig varm så ska de nog ge med sig nångång.


Trevlig helg till er alla!!






 Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: