lifelikeolsson

Vilken underbar helg..

Kategori: Allmänt

mms_img199390171 (MMS)

.. jag har haft! Träffat massa härliga människor, o fått mig många skratt :) Nu förlängde man livet lite till.. I fredags var jag hos mamma, vi gjorde mat o delade på en flaska vin. Riktigt fredagsmys var det. I lördags så träffade jag Carin o lilla Elin. Vi gick en långpromenad tillsammans, sen bjöd Carin på fika.. Vi hade så trevligt verkligen, massa skratt o bus :) Elin är den sötaste lilla gofis som finns, jag ville bara ta med henne hem o gosa hela helgen :) Carin har ordnat ett sånt gulligt barnrum till Elin i rosa o vitt.. precis som jag skulle ha haft om jag hade haft en egen liten prinsessa. Dom e ju så söta när dom är sådär små o pysslar med så roliga små ljud.. :) Måste verkligen åka o träffa dom snart igen.. Jag saknar redan doften av bebis! Efter besöket hos dom så gick jag med mamma till Kina restaurangen i stan o mumsade. Sen vidare till Bishop! Där satt Issa o Carro i fönstret i vinkade.. så vi smög oss in till deras bord o där fastna vi tills dom stängde. Riktigt riktigt trevligt var de :) Söndagen tillbringa jag hos mormor. Hon gjorde våfflor till oss med sylt o grädde! Det var ju ett måste eftersom de var våffeldagen :D Tack alla för en underbar helg.. Jag längtar redan tills nästa!! Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: