lifelikeolsson

Lovely Friday! <3

Kategori: Allmänt

Ohoj vad de går.. swiiisch säger de så är de Fredag igen :)
Jobbat nästan hela veckan iaf, var ledig i tisdags.. Onsdag och Torsdag gick förbaskat segt. Och var riktigt putt båda dagarna, ville bara gräva ner mig nånstans. Men idag känns de bättre.. antagligen för de är fredag!
Köpingsväskan är halvt packad hemma, för efter jobbet hoppar jag på tåget och åker hem till Mamma. Sen kanske vi åker hem till mormor en sväng och myser :) Sen får man se vad helgen har att erbjuda, ev Dollarstore på lördan. Alltid skönt att åka hem till Köping :)

Jag har hittat massa saker jag vill beställa på Internet. Hmm kanske ska kika på de idag, o se om ja vågar beställa. Det är ju då kläder vi snackar om, såklart :) Blir ju lite orolig med storlekar o sånt där.. men jag har beställt förut o de har gått bra iaf 4/5 ggr! Sen har ja lagt bud på tradera på ett halsband, det går ut på lördag.. o då är ja i Köping så vi får väl se om ja kan gå in på mobilen o buda. Hmm.. vill haaaaa halsbandet *grr*



Lika som bär.. ;) 
 



Have A Wonderful Friday Everyone! <3<3




Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: