lifelikeolsson

Magvärk å längtan!

Kategori: Allmänt

Usch så hemsk min mage har varit i en hel vecka nu. De började med en kväll då jag åt nudlar o tonfisk, snabbkäk för ja inte orka laga något annat. Efterråt så fick jag en extremt magvärk o tänkte att de kanske var oljan som tonfisken låg i. Efter det har jag fått sån magvärk o illamående efter varje måltid.. i för sig även emellan måltiderna. Uppblåst o jävlig! I lördags var jag helt slut så jag gick o la mig mitt på dan o sov ett par timmar. Antagligen pga magen.. kände mig slut i kroppen! Fattar inte vad de e för fel, känner mig jätte konstig. Känner mig som en svultsig karl o magen låter som ett åskväder!! Fy fan..

Nu e det 4½ dagar kvar tills jag har min ledighet.. en heeeel vecka :P haha! Alltid något..
Hela midsommar veckan är ja ledig o ska hitta på massa skoj. Lite shopping, mys, ev Skansen o Midsommarfirande.. Underbart!! Längtar så efter fredan nu, så ja blir tokig. Denna vecka kommer bli sååå seg, känner redan idag hur irriterad man blir på minsta lilla o bara vill bort bort bort..
Ska iaf fixa lite i veckan, tvätta o sånt där behövligt. Åker nämligen till Stockholm på fredag för o umgås med my special one, sen åker ja till hem på onsdag, Köping torsdag för o bli lite fin i håret hos Frissan o Kungsör fredag för Midsommarfirande med vännerna.. Har mycket att se fram emot, o de gör mig glad :) Men låt denna veckan gå fort nu då för faaan..



De va de.. Ha en trevlig dag, ni som kan!



Puss / J

Kommentarer

  • Your special one säger:

    <3

    2012-06-11 | 12:41:09

Kommentera inlägget här: