lifelikeolsson

Ingen direkt förändring..

Kategori: Allmänt

Känner mig fortfarande sådär irriterad på allt, inte lika lika mycket men ungefär samma.. Skit jobbigt! Känt mig lite piggare dom här dagarna iaf, har lagt mig lite tidigare o fått nån timme mer sömn. De behövdes kan ja säga! De går inte att gå o lägga sig 1-2 på natten, utan 23-00 är lagom. Måste tänka på de, annars blir de som de blivit förra veckan, att man lägger sig när man kommer hem från jobbet o sover bort ett par timmar o hinner varken med de ena eller de andra.. o sånt e drygt i längden! Negativa o otrevliga människor trycker ner mig i botten alltså.. då kan ja bli hur jävla irriterad o arg som helst. Jag brukar kunna skaka av mig sånt.. spec sånt som händer genom jobbet, men usch vad ja kan bli irriterad.. I för sig så kunde ja bli de när ja jobba i blge också, men nu har man ju mer förståelse för människor när dom e sjuka.. men blir ändå sådär! Orkar inte slösa med energi på sånt egentligen..

Imorgon är de ÄNTLIGEN fredag så som jag väntat o längtat.. o bort far jag, guuud vad skönt! Få komma bort o bara va.. inte bry sig ett skit om hemmet o allt runt omkring. Helt underbart!! Sen är de Midsommar i Kungsör, också helt underbart. Nu bara längtar ja tills imorrn vid 16.. då börjar min härliga ledighetsvecka!! <3







Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: