lifelikeolsson

Oj, nu var de längesen....

Kategori: Allmänt

.. jag skrev något inlägg i bloggen, Skandal Johanna!! Jaja, jag har varit lat, inte haft nån ork o lust att skriva.
Men de har hänt rätt mycket ändå denna sommar hittils. Senast var de Power Meet! Tyvärr blev de inget bilåkande o inte så mkt festande heller, men lite cider o vin slank ner, två langosar o lite brända mandlar :) Fredagen blev super lugn, på lördagen blev de lite mer dricka o även en spelning med JLT (John Lindbergs Trio) på kvällen. Vi trodde dom skulle spela vid 18 o va skit tidigt ner på stan, men det visade sig till slut att de var flera band som skulle spela på samma ställe, o JLT skulle spela sist. Dom skrev först 23, sen strax efter 23.. men dom kom upp på scen halv 1 haha :P Segt värre! Meeeen de var värt väntandet vill jag lova.. + pengarna man la ut, hehe! 250:- inträde, t-shirt 200:- en liiiten öl 50:-.. blev dyrt med andra ord ;) Enligt mig var de det bästa spelning jag någonsin varit på.. Takten, texterna, rösten, energin o deras look! Meee likey <3 Rekommenderar stooort.. Jag lovar dom kommer bli större i Sverige med tiden ;) Det var en svettig, varm o häärlig kväll!!
 
 
Inatt drömde jag en dröm som jag absolut inte ville vakna upp från kan jag säga.. Mina drömmar brukar vara lite skumma, o de va den här också. Den fanns så klart i huvudet när jag vakna, som att de hade hänt på riktigt. Nu börjar de försvinna sakta men säkert, så är de ju alltid med drömmar.. att dom försvinner nästan till slut! Men den var oväntad o härligt :D *hehe*
 
 
 
(Verkar inte gå att ladda upp nå bilder när man sitter på jobbet längre, så det får jag fixa senare)
 
 
 

Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: