lifelikeolsson

Love them..

Kategori: Allmänt

mms_img184156302 (MMS)

Jag älskar mina skor, hittils iaf.. :) Har försökt och gå in dom litegrann på jobbet idag eftersom jag hade luckan, då blir de lite spring.. men det blev så varmt att gå med dom inne, så tog av dom ändå då och då.. Men inge skavigt än, eller obekvämt :) Och jag gillar även utseendet på dom, de är inte ofta jag säger så om ett par walking skor. Men jag vill inte använda dom ute än.. haha , jag är alltid sådär vill spara på saker så länge som möjligt :P men på onsdag måste jag börja använda dom.. Nöjd är ja iallafall.. Snart slutar jag, och då väntar långhelg.. helt underbart! Träffa familjen lite, och försöka börja plocka bort julen.. sen ska väskan fram och tvätten ner i maskin så jag kan fylla väskan sen också :) Underbara helg du är sååå välkommen :D Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: