lifelikeolsson

Latmask..

Kategori: Allmänt

Fy sjutton vad jag känner mig lat, slö, energilös, deppig o slapp! Aldrig varit med om maken..
När man kommer hem så sätter man sig i soffan en sväng, på 10 min så sviktar huvudet neråt o ögonen slås ihop. De är ju fan skandal! Allt jag tänkt o gjort i veckan, sätta upp nya gardiner, dammsuga, bädda rent i sängen etc.. INGENTING har blivit gjort av de! Jag känner såhär ibland: att de spelar väl ingen roll jag är ju själv ändå ingen som bryr sig, jag gör de sen.. men ändå får ja sååå dåligt samvete. Skulle behöva sova en vecka i sträck känns de som. Tror de har mycket att göra med att man knappt tränar nått, man får ingen energi, frisk luft eller nått. Och jag är ju för lat för att dra mig ut också.. så de går bara runt o runt i cirklar. Suck! Har inte ens orkat lagt ut bilder från USA.. Nä fy fan, vad ska man göra?! Känner mig som en hjälplös människa..


Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: