lifelikeolsson

Kräksjuka..

Kategori: Allmänt

Aa de var ju just kul att man skulle få de också mitt i allting sådär..
De började när jag satt hos Nermin, kanske 1 timme kvar innan bussen skulle gå. Fick plötsligt så jävla ont i magen o börja må illa, så jag var tvungen o lägga mig på hennes säng. Hon sa åt mig flera ggr att gå på toa o se om de gjorde nå resultat.. men de hade ja ingen lust med, börja spy där.. njaaee, då vill ja hellre hem! Satt mig på bussen iaf, och Nermin packa ner en plastpåse o en toarulle till mig utifall för de var ju en bit att åka med nattbuss och byten..suck! De gick jätte bra tills de kanske var 5 stationer kvar, då börja ja nästan be för att de skulle gå fortare hem.. När ja kom hem gick ja o la mig i 10 min, sen var de kört!
Så här ligger jag nu i min ensamhet o mår piss helt enkelt.. försökte få i mig lite hårt bröd imorse o de gick förvånadsvärd bra. Senare på kvällen stekte ja falukorv o pasta, 2 falukorv bitar o 4 pasta skruvar senare sitter jag med magsmärtor o illamående igen.. så de var ingen höjdare! Å jag tror att ja aldrig har varit så törstig som dom här dagarna i hela mitt liv.. helt sjukt!
Huvudet spränger o musklerna värker.. ush vad ja klagar, men det här är fan inte kul! Känner mig som en Zombie..

Men iaf, jag hade en jätte jätte trevlig kväll hos Nermin tills detta dök upp.. Ska lägga nån bild sen :)

Nu ska jag väl lägga mig o vila.. som att de var nå nytt att göra.. suck!


Må väl... Sprita er!!


Puss / J

Kommentarer

  • Lisa säger:

    stekt mat är HEEEELT fel typ av mat när man är magsjuk! tänk soppa och kokt mat.

    2012-02-14 | 11:29:36
  • Lisa säger:

    nyponsoppa är en höjdare. rekomenderar

    2012-02-14 | 11:36:55
  • Anonym säger:

    Va tråkigt:( ta hand om dig

    2012-02-14 | 16:06:11

Kommentera inlägget här: