lifelikeolsson

Veckan börjar..

Kategori: Allmänt

.. lida mot sitt slut nu. Redan torsdag, fredag imorron!
Imorron ska jag och några kollegor på Studio54. Äta 3 rättersmiddag o sen är de nått uppträdande. Ska bli riktigt trevligt faktiskt... ett härligt gäng! Ska hem till Veronica innan en sväng sen tar vi en taxi vidare :) Alltid roligt att hitta på nått nytt.. inte ofta men går ut o äter 3 rätters med jobbar kompisarna!
Hoppas de inte blir för sent iaf, för vill komma upp i en helt okej tid på lördag. För på söndag blir de kalas :) Ska städa o fixa hemma på lördag hade ja tänkt. Gå o handla de sista o sådär.. Tänkte faktiskt vara lite ful o fråga pappa om han kunde köpa med sig en tårta ifrån Ica Maxi i Köping. För jag kommer faktiskt inte kunna köpa någon tårta pga att ja GÅR o handlar.. suck!! Tappa tårtan i backen, de vore fint de. Ska fråga om han kan vara lite snäll o köpa med sig en så får han pengar sen av mig :) Har bestämt mig för att göra pajer o sallad i år igen. Känns mycket bättre att bjuda på varm mat nu när de är så ruggigt ute.
Hoppas bara att de är helt okej väder på söndag så dom kan ta sig fram. Hoppas dom samåker så inte mormor o stig ska ut o köra i detta väder. Litar mer på pappa kan jag säga :)
 
Så det ser ut som jag har en jätte trevlig helg framför mig.. Längtar lite faktiskt! Umgås med massa folk, få presenter o äta god mat. *wiie* hihi..
Finns mycket som jag lätt deppar ner mig för, men nu ska ja försöka tänka positivt att jag har en härlig helg framför mig!! Men ibland så känner jag bara att jag är avundsjuk på andras liv, o på hur andra har de..
 
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: